Dokumenty potřebné pro schválení Úvěru na konsolidaci
PRO PŘEDBĚŽNÉ POSOUZENÍ ÚVĚRU:
Osoba žadatele a doklady:
- kompletně vyplněná žádost o úvěr s popisem účelu
- právnická osoba: výpis z obchodního rejstříku + prokázání osoby odpovědné k jednání za subjekt (jako občan)
- FOP: doklad totožnosti + druhý doklad totožnosti + živnostenský list u OSVČ
Doložení bonity (schopnosti splácet):
- podnikatelský subjekt: daňové přiznání za dvě poslední období orazítkované správcem daně a účetní závěrku za stejná období, dle potřeby další jiné posouzení příjmů
- dokládá-li bonitu i FO, která vykazuje příjem ze závislé činnosti, pak potvrzení zaměstnavatele o příjmu
- stručný podnikatelský záměr s projekcí cash flow
Identifikace závazků:
- smlouvy o úvěrech, vyčíslení aktuální výše závazků
- faktury dodavatelů
- výměry FÚ, SSZ, ZP atd.
Zajištění:
- aktuální list vlastnictví
- nabývací titul vlastnictví (např. kupní smlouva)
- fotodokumentace aktuálního stavu (exteriér i interiér)
- jakýkoliv odhad nemovitosti, pokud existuje
- doložení práv třetích osob, pokud existují (smlouva o věcném břemenu, nájemní smlouva apod.)
PRO SCHVÁLENÍ ÚVĚRU:
Doplnění k bonitě (schopnosti splácet):
- podepsaná a kompletně vyplněná žádost o úvěr
- doložení aktuální výše dluhů (příp. bezdlužnosti), tj. potvrzení z FÚ, SSZ, zdravotní pojišťovny
- výpis z bankovního (CBCB) a nebankovního registru dlužníků (LLCB), případně výpis z CRÚ
Doplnění k zajištění:
- snímek z katastrální mapy
- doklad o pojištění zastavovaných nemovitostí (pojištění bude vinkulováno)
si můžeme vyžádat jakékoliv jiné podklady související s posouzením a poskytnutím úvěru.