Informace o nás
Jsme jediná společnost svého druhu,která se snaží klientům opravdu pomoci,tak aby se efektivně a s jistotou zbavili závazků bez dalšího úvěrového zatížení.
Etický kodex společnosti
Základní zásady obchodních aktivit
Cílem je dosahování vysokého standartu kvality a efektivnosti při uskutečňování obchodních aktivit.
- dodržujeme ustanovení, ale taky ducha právních norem, regulačních požadavků a všeobecných standardů.
- Činnosti, které nejsou v souladu s platnými právními normami jsou nepřípustné, interními pokyny se neakceptují, ani v případě, když jsou uskutečňované konkurencí a nebo jinými účastníky trhu.
- Cílem je budovaní vztahů a důvěry mezi státními orgány, bankovními institucemi.
Zásady poskytování služeb
Je potřebné pochopit finanční požadavky a potřeby klientů , aby jim mohl být poskytnut nejvhodnější produkt a služba.
- Službu nebo produkt klientům poskytnem jen tehdy, pokud má patřičné povolení.
- Poskytujeme služby v nejlepším zájmu svých klientů.
- Vyhýbáme se potencionálním konfliktům zájmu mezi námi a klienty.
- Při poradenství se ujistitíme, že daná rada je upřímná a správná.
- Nepravdivá nebo zavádějící reklama je nepřípustná.
Poskytujeme svým klientům dostačující informace o nabízených službách a produktech. Vůči klientům se všichni chovají zdvořile a s úctou bez ohledu na jejich společenské postavení, politickou příslušnost, příslušnost k národnostní nebo etnické skupině, majetek a nebo jiné skutečnosti. Ve vztahu ke klientům vystupují všichni vždy s vědomím, že jejich osobní výkon obsahem a formou reprezentuje.
Při kontaktu s klientem se snažíme o takovou úroveň komunikace (pozdrav, pohled, úsměv, práce s hlasem, podaní ruky držení těla), aby tohle na první pohled odráželo odbornost, profesionální přístup k požadavkům a očekáváním klienta, klientům poskytujeme a zprostředkujeme úplné, neskreslené, pravdivé a jednoznačné informace a rady, zabezpečujeme si dostatečné informace o klientech s ohledem na naše dobré jméno, postavení a vzhledem k povaze naší obchodních činností, ve snaze poskytnout jim poradenství odpovídající jejich finančním požadavkům.
Zároveň musíme vyselektovat klienty, se kterými obchodujeme, abychom zabránila zneužití před pochybnými a nebo nelegálními obchody (praní špinavých peněz) v souladu s přijatými interními směrnicemi v této oblasti.
Snaha o komplexní poznaní klienta, umožňuje poskytnout mu vhodné produkty a co nejlepší služby, zároveň ale dává prostor vyhnout se zneužití pro pochybné a nebo nelegální obchody (praní špinavých peněz ) v souladu s přijatými interními směrnicemi v této oblasti.
Důsledně dodržujema zákon na ochranu osobních údajů klientů. Nakládáme s osobními údaji klientů pouze k účelům, ke kterým byl klientem poskytnut souhlas.